| Facebook Mamut 4x4 | Instagram Mamut 4x4 | Taubenreuther | ARB | Old Man Emu | Warn | Safari snorkel | Bushranger | Terratrip

Erazmova Korzika

Erazmova Korzika 26.04. – 06.05.2012

Mengeš, 26.04.2012 – 23.40 start proti Livornu
Nočna vožnja, otroci spimo.

Livorno -Bastia -Barcaggio, 27.04. 2012
V Livorno smo prispeli uro pred trajektom oziroma, ravno prav. Ob 8.00 na trajekt, kjer smo začeli igrati enko, 12.45 izkrcani, krenemo proti severu, na Cap Corse.
Kampiramo na Barcaggio – sanjska peščena plaža s pogledom na otoček s svetilnikom – offroad dostop preko potočka - sledi igranje ob vodi – opazovali ptičke in naravo.

Barcaggio – Plage d' Albo – Plage de Saleccia, 28.04.2012
Zjutraj se je prikradla se je megla, mi smo šli zemljo krast, odpravili iz plaže, srečali starodobnike. Šli smo pogledati, kako veter dela elektriko, od daleč videli polje sončnih celic. Kosilo in počitek smo si privoščili na črni plaži – Albo, nato smo se odpravili po brezpotju do ene menda najlepših evropskih plaž – Plage de Salleccia. Spali smo na P, sprehod do morja, pojoči pesek na plaži, lep off road do nje.

Plage de Saleccia – Plage du Loto – Corti – Camping Tiuani, 29.04.2012
Jutranji sprehod po plaži, čeprav je deževalo. Napademo še sosednjo plažo de Lotu, super off road nazaj do plaže de Saleccio, vednar se ravno tako ne pride do morja zaradi zavarovanega območja narodnega parka. Odpravimo v hribe čez Corte do doline Restonice, kjer domujemo v kampi Tiuani.
Po naselitvi se odpravimo na sprehod po dolini – gosenice so lezle, bruhajoča voda, slap, ki premika kamne, skala-tobogan, ponoči začne močno deževati …

Gorges de la Restonica – Plage de la Porticcio, 30.04.2012
Ker dežuje pohod po Restonici odpade in gremo proti Ajacciu. Eva dobi vročino in ker dežuje se Gleščiči odpravijo v hotel, mi pa prenočimo na plaži.

Plage De la Porticcio – Pendoliccio – Plage du Cupabia – Serra di Ferro – Filitosa -Sartene– Cauri, 01.05.2012
Ker dežuje pustimo sprehod po Ajacciu za drugič, ogledujemo različne plaže, se odločimo za ogled kamnov na Filitosi, kjer obiščemo muzej na prostem. Prevozimo Sartene in se ustavimo že na sončku pri drugih kamnih – Cauri (Korziški Stonehenge). Tu smo se sprehajali ob sončnem zahodu, zvečer zakurili ogenj in imeli karaoke.

Cauri – Sartene – Plage de Roccapina, 02.05.2012
Vrnitev v Sartene, ogled peš in kosilo v starem mestu. Nadaljujemo do plaže Roccapino, kjer lenarimo, se malce sprehajamo in uživamo ob naravnih lepotah. Seveda zopet igramo do noči Enko !

Roccapina – Bonifacio – Zonza – Col de Bavella – Solenzara – Camping Cote des Nacres, 03.05.2012
Na poti smo nalili studenčnico, videli prekrasno jezero, šli čez gorski prelaz, videli pujske, čisto reko in kampirali na plaži, kjer so mimo nas plule lepe ladje.

Solenzara – La Marana – Camping San Damiano, 04.05.2012
super otroški „adrenalinski park“, bazeni in plaža. Zadnja noč na Korziki...

La Marana – Bastia – Pisa – Col Radici – Maranello, 05.05.2012
Na trajektu iz Bastie do Livorna spoznamo švicarsko družino in skupaj malo po slovensko, malo italijansko, malo nemško igramo Enko. Ko se izkrcamo gremo obiskati Piso in pogledati stolp, ki stoji čisto postrani. Po ogledih se poslovimo od Angleščičev, ki že odhajajo domov in po stranpoteh   Toscane in preko prelaza Radici odpravimo do Maranella, kjer prespimo in doživimo vlom v Ford servis in krajo avta v živo.

Maranello – Mengeš, 06.05.2012
Ker smo bolj avtomobilsko usmerjena družina je bil obvezen obisk Ferrari muzeja. Nato vračanje proti domu, menjava sovoznice, ker je šla kot mami sedet zadaj in pomagati Špeli pri učenju, sva jo z Marcelom izmenično menjala in očiju govorila pot do doma in opozarjala na promet na cesti. Menda sva bila v tem kar dobra …